Vinter jacka

Köpte en ny vinterjacka idag på lunchen. Såg hos subliminal.se att hon hittat en superfin jacka, så jag var bara tvungen att springa till Åhléns. Där sprack min plan ganska snabbt. Skulle ju inte köpa en ny vinterjacka det här året. haha. hoppsan! Måste köpa mig ett par vinter skor också. Snart kommer snön sa dom på nyheterna. suck! inte än!! Klicka för större bild -->
Man får värsta lyckoruset när man hittar något som verkligen passar och som man verkligen vill ha. Tjohooo. Först en massa fina grejjer till lägenheten och nu en super fin vinterjacka. *lycklig*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, men visst blir man glad när man hittar något plagg som verkligen sitter asbra! Kul att det var samma jacka också, haha. Trodde faktiskt inte Åhlens skulle ha något för mig, men där ser man ;)

2006-10-31 @ 17:16:42
URL: http://subliminal.se
Postat av: maria

re Jessica:
Det trodde inte jag att Åhléns var för mig heller. haha. Tack för tipset. Den e ju super fin :)

2006-10-31 @ 22:41:47
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: