Bye San Francisco - Hello New York

(2006-sep-28 @ 1:30 PM San Francisco tid)
Sista dagen på kontoret, väskorna är packade och, ja. Nu är jag på väg. På väg hem kan man säga. Med stopp i New York och Philadelphia. Men om 10 dagar är jag hemma. Tiden har gått grymt fort. Ett kvarts år är ändå ganska mycket. Med ett glatt humör, en massa upplevelser och en massa nya kläder lämnar jag San Francisco kl 22.00.

Rese Outfit:
img Svart lång tröja från H&M
img Prickigt linne från H&M
img Lucky Brand Jeans
img Dvarta stövlar från Payless.

New York - Here I come!
rese outfit


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman. Snygga kläder... Ville bara säga att jag har längtar tills du kommer hem. Har saknat dig :) Puss o kram

2006-09-29 @ 14:50:34
Postat av: maria

re Sofia:
Saknar dig också, men snart är jag hemma. hihi. När börjar OC? Puss och kram

2006-09-29 @ 19:09:46
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: