uppdate - Starbucks 5 avenyn NYC!

(2006-sep-29 @ 1:07 PM New York tid)
Då var man i New York igen då. Denna gång är det kallt. haha. Jag och Fia som höll på att rinna bort i värmen för snart 3 månader sen. Resan gick bra förutom lite missberäkningar. (klantiga Maria). Jag tänkte: "vad skönt att flyga 10 på kvällen o vara framme 6 på morgonen då kan man ju sova ungefär lika länge som man brukar"  Tidsskillnad Maria!! haha. Klockan var ju bara tre när jag landade, San Francisco tid som jag är van vid. Så nu är jag ganska död. Ska ringa karin och hinka latte här. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sojfa

Jaaa och kallare blir det, haha! Nu är hösten här i stockholm oxå! Ha det toppen i NY så ses vi snart! Kramar

2006-09-30 @ 08:55:14
Postat av: maria

re Sojfa:
Jappsi, snart ses vi :) ska bli jätte skoj. kramar

2006-10-01 @ 00:26:01
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: