Kul Lördags nöje.... NOT!

Snälla Calle har suttit på msn med mig en timme och försökt få in massa ekonomiska termer i min hjärna. Är verkligen helt lost vad gäller ekonomi. Men på Onsdag ska min chef testa mig i mina ekonomiska kunskaper.
Charlie säger:
det ar lattare nar man har deltagaren i samma rum och tillgang till en projektor och power point men det har funkar oxa;...haha!
Charlie säger:
ok, det far nog avsluta KH 1 i marias privata Financial Fundamentals kurs for hanledaren borjar bli extremt trott... imorgon ska vi prata om Profit Chains...jaaaa! det ska bli kul tycker Maria!

Update (20:19): Har tagit en liten paus i pluggandet nu. Brygger lite gott Starbucks kaffe och tittar på Pokerface. Verkar väldigt skumt måste jag säga. Ska snart sätta mig och gå igenom andra modulen i WFM. Väldigt bra och lärorik kurs. Kanske kan få in något i min tröga hjärna iallafall. Håll tummarna!

Update (23:01): Nu ger jag upp för idag. Sista timmen har jag mäst bara suttit o stirrat in i skärmen. Inte bästa studietekniken kanske. Bättre att gå och lägga sig och upp tidigt i morgon istället. God natt!


Kommentarer
Postat av: A-K

HEeej! Åh vad bra du är som pluggar lite ekonomi. Då får du lära mig sedan! Ha en bra valborgshelg. Vi hörs! Kraaam A-K

2007-04-29 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: