Stressig morgon.... Party kväll??


Att jag aldrig lär mig!!! Vad är mitt problem egentligen? Måste bli bättre på att gå upp när klockan ringer, ta på mig de kläderna jag bestämt att jag ska ha på mig (utan att slänga ut allt i garderoben och prova minst 5 olika outfits), äta frukost och sluta stressa!! 

Någon som har något bra tips på hur det ska gå till??

Update (15:26): Snart är det kvartalsmöte med efterföljande party tror jag. Såg att dom kom med stora högtalare nyss. hihi. Skumpa har jag också sett. Men vem vet, jag kan ha helt fel också Dom är så hemliga tycker jag. haha. Men nu ska jag jobba vidare. Trevlig Torsdag kväll!!


Kommentarer
Postat av: Nicke Suhr

Det är väl skönt Maria att alla mornar inte går på rutin? ;)

2007-08-30 @ 13:34:06
Postat av: maria

re Nicke:
Hahaha, helt sant. Tack för uppmuntringen :)

2007-08-30 @ 13:51:17
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: