Idag låter jag bilderna tala för sig själva

Sommarfest sommarfest sommarfest. Haha, vad ska man säga när BTS är i farten. Båttur med lekar, dricka, mat och trevligt sällskap började kvällen. Sen kom några på den briljanta idén att ha efterfest på kontoret.
Stora högtalare, öppna fönster hoppande människor och en massa öl. ja! Polisen hörde av sig. Vaknade 10.30 i Fias lägenhet - tittar ner från sängen och ser att chefen ligger o sover i soffan. I love all BTSers
 - Gwen Stefani - The Sweet Escape
 » Uppdaterat: fotodagbok & party-bilder!

Update (13:53): En hamburgare och en massa pommes senare mår jag lite bättre. haha. Oj oj oj, s'ger jag bara. Ska nog dra mig hemåt snart. Bara ligga i soffan och dega framför TVn. Håhåjaja!

Update (16:06): Nu ska jag gå hem! Ta en välbehövlig dusch och ligga i soffan och kasta navelludd. Så det så. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman, låter som ni hade skoj :) Fina bilder... Vi måste ses snart.... Puss o kram

2007-06-29 @ 12:20:18
URL: http://www.webfia.blogg.se
Postat av: maria

re Sofia:
Klart vi ska ses snart. Läste om seglingen. Blir så avsi. Vill ju också. Ringer dig ikväll. Puss o kram!!

2007-06-29 @ 15:17:06
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: