Planering och en massa bla bla bla....

Köpte en kalender igår efter jobbet. Det behövdes, nu ska jag få ordning på mitt liv är det tänkt.

52504-328
Planerna för veckan är som följer:

27/6 - Lansering av simuleringen
28/6 - BTS sommarfest
30/6 - Båt med Mia och Lisa
 








Kommer bli grymt härligt med en båttur på Lördag. om nu Mia lär sig köra själv. Men det ska nog gå bra ska ni se.


 
- Anna Vissi - Everything


Update (12:30):
Tittade på vädret på dn.se. Det ska vara mulet på Lördag men uppehåll. Om man nu kan lita på det eftersom att det står att det ska regna idag. Både förmiddag och eftermiddag, men jag ser inte ett moln så långt ögat kan nå..... Skumt det där!


 
- Elin Hedberg - Devil In Me

Update (14:58): Nu har jag skickat ett mail. Så det så. Väntar på svar vilket kan dröja tills i morgon eftersom dom kollar mailen ungefär 1 gång per dag. Men den som väntar på nått gott.... (förhoppningsvis). Håll alla tummar och tår nu är ni snälla!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Vill också åka båt. Det är så himlans härligt tycker jag! Hoppas att du får det trevligt.

2007-06-26 @ 23:06:13
Postat av: maria

re sanna:
Ja, dte hoppas jag också, och att vädret blir bättre än idag :)

2007-06-27 @ 09:25:21
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: