sexparty hos eveline i kväll

I kväll är det party hos Eveline. Middag, kolla grejjer antar jag och sen blir det utgång. Wohooo. Är tokladdad efter den här hektiska veckan. Ska bli så skönt med helg snart. Är sååå sugen på min favoritdrink: White Russian. Mums! Finns inget bättre tror jag- Eller jo, men ingen bättre drink. Nu ska jag jobba. Måste hinna till systemet och Bik Bok på lunchen också. Trevlig fredag!

Update (11:25): Nu ska jag gå iväg till Fältöversten och kolla lite. Sen blir det jobb jobb jobb jobb fram tills fem. Då - P A R T Y!!


Kommentarer
Postat av: Eveline

Party Party!! Fan va kul vi kommer att ha. Är verkligen tokladdad! Tror nog att det kanske kan bli några vita ryssar ikväll också! hihihi!!!! Puss

2007-03-30 @ 10:54:58
URL: http://evey.blogg.se
Postat av: maria

re Eveline:
Klart det kommer bli grymt!! Det är ju vi lixom. Puss

2007-03-30 @ 11:24:58
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: