Varför är jag så dålig på att planera?! Skärpning Maria, skärpning!

  
Jobb jobb jobb jobb. så ser min dag-kväll-natt ut, med undantag för middag med mamma och film med Mikaela. Detta kommer resultera i jobb hela natten lång. Men det är det värt. Det jag jobbar med nu är roligt, mycket roligt. Nu ska jag äta Felix Mexikanska Tacopaj och en god sallad.

Update (22:53): Nu är jag hemma igen. Ska jobba lite innan det är läggdags. Middagen med mamma var toppen. Sen blev det tv och planer inför Lördag; Söder runda med Mikaela. Nu ska det jobbas. Bye!


Kommentarer
Postat av: Ola

Snygg blogg, gillar den

2007-03-29 @ 11:07:58
Postat av: Johanna

Hoppas att det gick bra med jobbet

2007-03-29 @ 11:08:41
Postat av: maria

re Ola:
Tack så mycket.

re Johanna:
Ja, det flöt på rätt bra. Tack!

2007-03-29 @ 11:09:35
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: