Måndag.... helgerna går alldeles för fort!

Uppe tidigt kan man lugnt säga. Somnade halv tio igår. Var så himla trött. Sitter och mumsar på mitt morgonkaffe och jobbar lite.

Helgerna går alldeles för fort. Hinner inte med det jag tänkt mig. Måste ju hinna vila också. Men snart är det sommar. Skönt med semester.
Men först ska projektet bli klart. Så nu är det bäst att jag sätter igång. Det är ju därför jag är uppe så tidigt. God morgon!
 - Plumb - Real Life Fairytail

Update (09:33): Framme på kontoret. Vilket skitväder det är ute. Men det spelar ju ingen större roll när man sitter inne hela dagarna. Men man blir lätt lite deppig. Nu ska jag hämta kaffe!

Update (15:05): Det går framåt :) Wohooo. Känns bra. Har hinkat kaffe och sitter och lyssnar på The Arks gamla skiva. Hittade den i min låda här på jobbet. Den är ju grymt bra! Härliga minnen!

Update (21:18): Promenerade hem från jobbet idag, har diskar, tvättat och städat och nu sitter jag och jobbar. Ovanligt va? Körde fast idag. Ordentligt! Så jag gav upp, tog en promenad för att rensa huvudet och nu ska vi se om det går bättre. Tänk vad en promenad kan göra för humöret. Nu ska det jobbas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: