En helg i Båstad....

Börjar bli en vana nu. Haha!

Körde som sagt ner i fredags och kom inte fram förens sent på kvällen. Så hann inte med så mycket.

Lördagen spenderades i Köpenhamn. Grymt härlig stad. Strosade runt, drack en öl. Åt (möglig) paj, och hade det mysigt. Sen blev det film här hemma. Mysig dag!


 
(Daniel & jag på förjan mellan Helsingborg & Helsingör)


Idag har vi varit hos Katta & Tristan och spelat TVspel och bakat drömtårta. Jag och tristan fick äta upp all fyllning som blev över... haha. (Smör!!)



(Tristan & jag)

Nu står Daniel här och lagar en god curry-kyckling med ris och om 3 timmar går mitt tåg hem till Stockholm igen. Men Båstad behöver inte sörja. I'm back on Friday! Yeh!


Kommentarer
Postat av: Eveline

Ser ut som du har haft det toppen..... Ska du ner igen på fredag??? Åhhhhh det är ju spelning på lördag.... Jaja, får väl hoppas att det blir fler då.

Puss

2008-08-31 @ 20:05:48
Postat av: maria

re Eveline:

Ja :) Jätte mysigt har det varit. I know, missar spelningen, men jag hoppas verkligen att det kommer fler :) PUSS

2008-09-02 @ 10:38:00
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: