Finally - Jag är frisk!! Nästan i alla fall.

Var hos läkaren idag - inget virus, inga basiller... Wohooo. I morgon är det jag som går till kontoret. Trotts lite hosta och snuva. Så det så! Är så less på min lägenhet nu. Eller egentligen inte, men jag vill hellst inte vistas här allt för långa stunder åt gången om ni fattar vad jag menar.

Update (2008-feb-13 @ 20:04):
Sitter och slötittar på tv.... booooring. Men jag överlever. Ska fixa lite kanelbullar tror jag. Försöker komma på roliga (men lugna) saker att göra i helgen.... men vad?! Uscha. Men det ska garanterat bli en mycket lugn helg. Inga mer sjukdomar för mig detta år! Haha, kanske för mycket begärt. Men önska kan man ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: