Idag - Fredag.. Mycket bättre nu!

Humör: Svårt att bedömma.
Kläder: Svarta mjukisar & en t-shirt!.

Frisyr: You don't wanna know....


Gör: Jobbar & dricker kaffe
Vill: Att allt ska lösa sig
Hör: Amy MacDonald - this is the life
Ska: Åka till Båstad ikväll & mysa!
Bör: Äta frukost nu.

Väntar på: Gröten som är i micron.
Önskan: Allt löser sig till det bästa!
Undran: Still wondering: Hur kommer det bli?!

Idag är en mycket bättre dag. Har inte gjort många knop än, men gladare är jag. Ska packa lite nu och sen dra iväg och byta en kofta (fel storlek) och sen försöka röra mig mot Bromma för att kolla om jag kan fixa till så att jag kan flyga tidigare. (Oj vilken lång mening det blidde).


Kommentarer
Postat av: Anna

FY va jobbigt!! Det löser sig säkert snart! ha en mysig helg med Daniel! Kram

2008-10-31 @ 10:13:02
URL: http://annathegirlnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: