Fredags outfit & AW!


Så här ser jag ut idag. Ursäkta den dåliga bilden. Kan inte ljusa upp den eftersom mitt Photoshop knasar IGEN! Skit!


På mig har jag iaf:
Stövlar från Din Sko
Tights från Gina Tricot
Klänning från H&M
T-shirt från JC
• Lång stickad kofta frånGina Tricot
Väska från Åhlens.
Får se om jag hinner hem efter jobbet eller inte. After Work med tjejerna står på schemat ikväll. Yeh! Som jag har längtat. Alldeles för längesen nu. Och föresten så är febern helt borta nu! Tycker att tightsen ser en aning ut som ett par pyjamasbyxor. Men sköna e dom, och ganska coola.


Kommentarer
Postat av: Anna

Coola tights och kort kjol! Party

2008-09-26 @ 12:08:54
Postat av: maria

re Anna:

Tror jag har fått någon typ av tightsnojja. Köpte 3 par nu under lunchen också. Billigt och lätt att variera.

2008-09-26 @ 13:49:38
URL: http://www.starweb.nu
Postat av: sanna

Kan inte annat än att hålla med er båda. =)

2008-09-26 @ 14:14:20
Postat av: mishelle

Jätte fin

2008-09-26 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: