Funderingar inför morgondagen!

Kom ju på att jag måste införskaffa några bra tidningar att ha med på resan. Inge vidare skoj att sitta på ett plan utan något att läsa ju. Vilken tidning rekomenderar du? Har du någon favorit kanske?

♥ Och hörrni! Cam har köpt en lägenhet idag! Hurray! Nu blire inflyttningsfest! Grattis älskade vän. Vilket kap!

And of I go... AW!
2008-09-26 @ 17:00
Yey! Nu är dagen snart slut och om ca 1 timme ska jag träffa Cam vid Odenplan. AW!! Alldeles för länge sedan för min del. Måste vi ändra på. Jaja, trevlig fredagskväll, all you people!


Kommentarer
Postat av: Cam

Tack min söta!!! :D



Massor av pussar

2008-09-26 @ 16:11:20
Postat av: mishelle

Jag gillar SOLO.

2008-09-26 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: