Why are you always so fucking hot?!


Jag och Per var nyss (eller för ett tag sedan) nere och köpte varsin supergod latte (som vi alltid gör på fredagseftermiddagarna för att vi varit så duktiga hela veckan).

Detta var ca 45 min sedan och jag kan fortfarande inte dricka ur muggen. Alldeles för varmt! Tror jag fått en blåsa på tungan t.o.m.
 
Varför blir det så himla varmt för?! När jag köper en kaffe så gör  jag det för att jag är sugen på kaffe just precis när jag köper den.. Men inte går det att dricka inte.. Suck!
Tacka vet jag 7eleven, när jag kan hälla på kall mjölk själv :)


Kommentarer
Postat av: ullisar

det här har jag också funderat på. brukar ta av locket när det går för att få kaffet att kallna fortare. med locket på tar det lätt en kvart innan det är drickbart.

2009-08-30 @ 23:25:16
URL: http://ullrika.se
Postat av: fia

Om det är finkaffe ska du fasiken säga till, mjölken i en latte ska absolut inte koka! Då förstör man tom de saker som är nyttiga i mjölken. Så, dåliga baristor=dåligt kaffe, på dem å visa vart skåpet ska stå!! puss å kram

2009-09-02 @ 07:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: