Nu är det på G - Big change!

Ja skrev ju i ett tidigare inlägg om att det var knackigt på jobbet. Och precis som jag anade så vart det varsel. 4 fick lämna.. Och så klart var jag en av de fyra eftersom jag var sisst in. En jäklans, jobbig, irriterande, sjukt frustrerande ond cirkel jag hamnat i. Men nu är jag inte lika stressad som förut.

Lägenheten läggs ut i morgon, har fixat mäklare (tack Cam), fotografen har varit här och tagit superfina bilder & jag har varit och kollat på större lägenheter inne i stan.

Ska bli så skönt att få en tvåa (eller stor 1,5a). Och i stan vill jag såklart bo. Men med min vinst (som kommer - ja, som de flesta säger iaf - bli  mer än 100%) så kan jag få mig en hyfsat sjysst tvåa i stan utan en särskillt hög månadskostnad. Och som jag skrev i inlägget tidigare, så kan jag ju plocka lite av vinsten innan jag får jobb.

Nu är det på G - Big change!

God natt nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS till vinsten :)! Hur länge får du jobba kvar? hoppas du får ett nytt job snart! NÄR kommer mitt lösenord? ha en bra dag/anna

http://annathegirlnextdoor.blogg.se

2009-02-26 @ 06:53:51
URL: http://annathegirlnextdoor.blogg.se/
Postat av: Eveline

Va roligt, när kommer annonsen ut? Hur länge får du vara kvar på jobbet?

POK

2009-02-26 @ 09:35:04
Postat av: maria

re Anna:

Ingen vinst riktigt än, så jag ska försöka att inte tänka så mycket på det förens jag har den :) Ditt lösen kommer ikväll ;) Kram



re Eveline:

Annonsen ska komma ut idag, och jag jobbar bara t.o.m. i morgon, men får betalt en månad. Puss

2009-02-26 @ 10:16:54
Postat av: Anna

Bra! jag såg i tidningen att efterfrågan på ettor va stora i stockholm, det är ju bra! men hur ska du få lån om du inte har fast jobb? ser fram emot ikväll:) . kram

2009-02-26 @ 12:12:10
URL: http://annathegirlnextdoor.blogg.se/
Postat av: Cam

Va bra annonsen blev vännen. Gillar bildspelet! Pöss

2009-02-26 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: