Luftballongsflygare & frimärkssamlare?!

Satt och funderade i morse på hur trött jag är på nästan allt i mitt liv. Eller inte trött kanske, men jag har t.ex bott i min lägenhet i över sex år, har alltid (nästan iaf) samma frisyr (färgen varierar dock ibland), har jobbat med samma sak i massa år nu, har alltid samma morgonrutin (stress alltså), kommer hem efter jobbet och däckar i soffan (nästan alltid iaf). Jag är trött på skiten. Behöver en drastisk förändring!

Några förslag jag har är:
1. Köpa en ny lägenhet.
2. Raka av mig håret.
3. Börja plugga till något helt annat, typ luftballongsflygare,
4. Skaffa mig en knasigt rolig hobby. Frimärkssamlare kanske?

Nä! Nu behöver jag lite tips på inte fullt så drastiska åtgärder för att få lite förändring i min vardag. Please!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-27 @ 12:49:57
Postat av: Anna

Raka av dig håret va väl att ta i..! Men det vore kul om du gjorde något nytt så att det händer något nytt i din blogg;). Jag ska nog sluta skriva kommentarer i din blogg åxå för man får ju inget svar. ha de

2009-01-27 @ 12:51:32
Postat av: maria

re Anna:

I know, något nytt måste ske... och jag har nog bestämt vad det kommer att bli. Lite läskigt, men en förändring är ett måste! Och ang svar på kommentarerna, så har jag varit sjuk rätt länge och helt enkelt inte orkat. Men det ska det också bli ändring på. Promise!

2009-01-27 @ 12:57:12
Postat av: sanna

Oj då. Hoppas du kommer på något bra.

2009-01-27 @ 14:17:26
Postat av: maria

re sanna:

Jappsi, det får vi hoppas :)

2009-01-27 @ 14:36:10
Postat av: Anna

Spännade :) .Kanske klippa av dig håret, du har ju ändå bara uppsatt jämt ;) Så när kommer din Daniel att flytta in, snart slut på januari juh :S kram

2009-01-27 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: