The rollercoaster is back.. Håll i er!

Upp som en sol & ner som en platt jädra pannkaka.... Och så lite runt några gånger.... Varför inte upp & ner en stund. Kanske rotera åt båda hållen....?! Ja, why not? Jag är van..

Brukar räcka en gång nu för tiden. Och bara det är en grymt bra sak för att vara mig. En gång lixom. Kommer lösa sig fint. Det brukar göra det.

Sen om det blir precis som man vill återstår att se. Man kan ju inte bestämma allt här i världen och tur är väl det...

Jag är på toppen just nu... men har inte varit där så länge idag. Känner att det börjar luta smått neråt igen....
The rollercoaster is back! Håll i er! Det kan vara ganska läskigt under vissa delar. Men vad ni än gör, släpp aldrig målet! Snart är ni framme!


Kommentarer
Postat av: Anna

ok..?

2009-01-28 @ 16:16:47
Postat av: Anna

Jag kom på det.. Du säger upp din lägenhet, klipper lite på håret, flyttar till båstad och jobbar som lusftbsllongsförare :) ha en bra dag. krasm

2009-01-29 @ 06:53:17
Postat av: ullisar

jag är skitskraj för bergådalbanor. är den lång?

2009-01-30 @ 00:52:12
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: