Min söndag!

Dagen började tidigt idag med fika på Wayne's tillsammans med Cam och Erik! Två tummar upp för honom Cam! ;)

Sen mötte jag upp K för lite shopping i Gallerian.. Blev en tomte till K's kompis David och sen en väska & ett par superfina jeans till K. Inget till mig alltså, vilket är mycket bra! Duktigt Maria!

Gled runt lite vid julmarknaden och fick oss lite julstämning. Nu börjar det t.o.m. bli lite kallt ute också. Det är bra för julstämningen, men nu fattas fortfarande snön... som lyser med sin frånvaro..

Sen tog vi T-banan till David vid Rådmansgatan för glögg, lussebullar, pepparkakor, choklad och en massa trevliga människor. Tusen tack för allt!


Hade mina nya fina Convers på mig. Gäller att passa på när det är tort ute.. sen kommer det väl dröja tills i April innan dom kan användas igen..

Nu är K ute o kollar på El Clasico. Ska ner o joina honom snart. Men först - Betala räkningar.. Suck!


Kommentarer
Postat av: Cam

Ja han är rätt bra faktiskt, hihi ;)

2009-11-30 @ 09:38:19
Postat av: Cam

Men började tidigt? Klockan var 11.30 Maria! Puss

2009-11-30 @ 09:39:45
Postat av: Niffe!

Hej! Snart är det verkligen jul.. spännande? Och imorgon börjar julkalendern, ska du se den? Ha det bra idag :) Kram /Niffe

2009-11-30 @ 10:18:13
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Special K

Niffe: Maria ska inte se Julkalendern för hon är lite för gammal. Men jag, Special K, ska absolut följa den.

2009-11-30 @ 16:52:42
Postat av: Fia

Jag har oxå sånna i vitt. Riktigt behändigt när man plumsar i vattnet...jag vet att de håller rätt bra... ;)

2009-12-01 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: