Tröttmössa!

Sitter här i morgonrocken och känner mig helt mosig i skallen. Trött trött idag!
Har precis hunnit duscha iaf :) Mycket skönt. Lillkillen sover fortfarande tror jag, det är tyst iaf.

Han sover bra på nätterna men är vaken i stort sett hela dagarna när jag är ensam hemma, så då blir det inte en lugn stund.

Vi var ju på BVC igår och då hade han gått upp 400 gram på en vecka.. Matvrak. Nu ska vi bara ge honom mat var 3e - 4e timme vilket leder till e´n hel del skrik eftersom han är hungrig oftare. Suck!
Nu ska jag dricka min latte som jag förhoppningsvis hinner..?!


Kommentarer
Postat av: penni

hihi känner igen de där med maten och vikten! Vår Zac gick upp 500g i veckan i 1,5 månad så vi fick matförbud haha.. han var stor redan innan han började äta och det lägger ju si gganska snabbt tills de får de där fina "vecken" överallt ;)



Kul att ni kommer ner till Växjö nu i veckan! Hoppas vi kan få se lille underbaringen då :)



Kram o kämpa på med sömnen! :)

2010-09-01 @ 07:06:46
URL: http://jenniehogberg.blogspot.com
Postat av: penni

hihi känner igen de där med maten och vikten! Vår Zac gick upp 500g i veckan i 1,5 månad så vi fick matförbud haha.. han var stor redan innan han började äta och det lägger ju si gganska snabbt tills de får de där fina "vecken" överallt ;)



Kul att ni kommer ner till Växjö nu i veckan! Hoppas vi kan få se lille underbaringen då :)



Kram o kämpa på med sömnen! :)

2010-09-01 @ 07:07:33
URL: http://endelavjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: