Härlig vårdag!

Promenerade från kontoret idag till Djurgårdsfärgan. Det är ju snabbaste vägen hem och nu när det är ljust ute så kan man ju faktiskt promenera lite också :) Särskillt när det är så fint väder som det varit idag.

Träffade Sari vid 18 tiden för en mycket trevlig fika med gravidsnack! Så skönt att veta att man inte är ensam om all oro och alla konstigheter man har för sig. Haha!

Nu sitter vi i soffan och kollar på CSI NY! Och snart, mycket snart är vi där. Wiiiie! Ska bli så himla skoj!


Kommentarer
Postat av: Karin

Underbart:)

hoppas att allt är bra med dig/er:) glas påsk i förväg!

kram!

2010-03-31 @ 09:14:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Frida

Hejsan. Fina bilder! Vad jobbar du med för något eftersom du bara jobbar 50%? många tunnga lyft i arbetet? hur länge ska ni vara i ny? har varit där två gånger, super härligt!

2010-03-31 @ 09:17:44
Postat av: maria

re Karin:

Allt bara bra här, för utom bergochdalbanehumör. haha. Hoppas att du också mår toppen! Våren är här (ok, iinte idag kanske, men iaf). Glad påsk! Kram



re Frida?!?!?!:

Nytt namn ser jag. haha. Jobbar som flashutvecklare som du ser uppe i headern som jag gjort de senaste åren.. Inget tungt arbete, men pga min graviditet som resulterat i struma så har jag grymma koncentrationssvårigheter och är supertrött jämt, så jag klarar inte av att göra mitt jobb till 100%. Åker till NY i morrn och kommer hem på tisdag.

2010-03-31 @ 14:17:40
URL: http://www.starweb.nu
Postat av: Frida

Vet inte riktigt vad du menar med nytt namn? Struma, låter jobbigt!

2010-04-06 @ 07:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: