Jeans!

Ja, det finns positiva saker med kräksjuka. Provade ett par av mina jeans förra veckan men som vanligt blev jag besviken.. Fick inte ens upp dem över rumpan. Tvekade starkt i morse men tänkte att jag kan ju inte bli mer än besviken igen. Och vet ni vad?! Jag kom i dem!! Med marginal t.o.m. :)

Vågen visar 2 kg ner
sen förra veckan och jeansen sitter inte ens åt. Wohoo säger jag bara. Lite belöning måste man ju få efter en sån här mardrömshelg!

Skulle egentligen träna idag, men känner mig inte riktigt på topp än så det får vänta tills på onsdag, och sen fortsätter vi med träningsplanerna på fredag också! Nu har jag fått upp hoppet igen! Yeh!

Nu sover lilleman och jag dricker kaffe - så förutom 2 kg mindre så är allt som vanligt. Inga större planer idag mer än att försöka komma ut en sväng för lite frisk luft. God morgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Två kilo rumpa som försvunnit eller?

2011-01-31 @ 13:08:53
Postat av: jennie högberg

härligt! alltid nice när man kommer i jeansen igen! Tycker alltid det är så när det är kräksjuka att man får tillbaka de där kilona som rasar bort.. för mig är det så. Hoppas du int eär som jag haha :)



kram

2011-01-31 @ 16:29:55
URL: http://jenniehogberg.se
Postat av: maria

re: Anonym:

Ja, precis :)



re Jennie:

I know, det kommer säkert tillbax, men jag tänker njuta av varenda sekund i mina jeans nu :) Wiiiiie! KRAM!

2011-01-31 @ 22:22:39
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: