Lördagsbabbel!

Ojoj, en minst sagt "inte-alls-lugn" lördag blev det.. Vi vaknade vid 10 i morse eftersom min snälla mamma var här igåtkväll, inatt och i morse (idag faktiskt) så att jag och K kunde vara ute en sväng igår bowling, middag och några öl med goda vänner). Sen kom mormor (gammelmormor) hit som inte träffat lilleman på flera veckor nu under semestern.. Plötsligt ringer det på dörren och där stod en släkting till K som bor en bit utanför växjö - han var i Stockholm på en liten weekend och fick för sig att cykla hit :) Mycket trevligt. Sen när de tre hade dragit hem så kom två vänner till K förbi en stund för att kolla på lägenheten (det nya köket) och när K sen dragit iväg med dem så kom Katta hit med Tristan och en kompis till honom - Full fart. Dom gick precis nu..

Jag tänkte först följa med K och de andra ut ikväll, men vill tillbringa min sista dag innan jobbet med Kasper utan att vara trött & sliten så valet var rätt enkelt. Ska faktiskt gå och lägga mig rätt tidigt. Det händer mycket de kommande veckorna - Och då menar jag inte bara de nya jobbet..

Först fyller K år nu i veckan som kommer och veckan efter det är det ju ett helt år sedan vi fick träffa vår lille Kasper för första gången. Känns som igår fast ändå inte.. Shit vad tiden har gått fort!

Så nu gäller det att planera för två kalas ♥

Kasper sover gott nu och jag sitter ute på balkongen med en kaffe och lyssnar på grannar som äter middag ute på gården - Det är rätt härligt att sitta och lyssna på glada människor - Det gör en glad lixom.

Nu ska jag kolla igenom lite filer som dom skickat från nya jobbet. Jag bad dem göra det så att jag kan förbereda hjärnan lite på vad som komma skall. Den delen av hjärnan har ju varit vilande ett tag nu.

Hörs i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: