Hjälp!

Hur ska jag klara mig utan dig Kasper?! Hur ska jag kunna vara utan dina kramar hela dagarna, utan dina skratt, dina roliga ord, dina vredesutbrott - ja, hur tusan ska jag klara det?!

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba - inte långt alls faktisk..

Alla säger att man kommer in i det nya rätt snabbt, att man inte kommer tycka att det är så jobbigt, men jag har svårt att förstå hur det ska gå till..

Om det är någon som läser detta som varit mammaledig & nu gått tillbax till jobbet så är jag väldigt tacksam för peppande kommentarer :)

Förstår inte hur jag ska klara det..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gjort det två gånger och man klarar det ;) Oftast blir det faktiskt roliogare och mer kvalitetstid när man väl ses än när man ses hela tiden ;)

2011-06-16 @ 15:55:56
URL: http://jenniehogberg.se
Postat av: ullrika

Jennie hann före, jag hade annars skrivit exakt detsamma!

2011-06-18 @ 00:37:41
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: