Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Victoria!

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du
den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar
hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Var 16 år. Tror jag var utomlands med mamma.

2) Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Jobba lite till, middag med tjejerna, försöka tvätta, diska & plocka lite.

3) Godis jag gillar?
Choklad

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Få panik..... typ!

5) Städer / orter jag bott i
Stockholm (Södermalm & Kallhäll), Los Angeles (Santa Monica), San Francisco och New York (lite utanför).


Jag utmanar alla som vill!


Kommentarer
Postat av: sanna

Om jag hade haft en blogg så skulle jag antagit din utmaning. Men nu går det ju inte.

2008-06-30 @ 17:32:44
Postat av: Victoria

omg.. Har du bott i USA?

snacka om avundsjuka :(



läget?

2008-06-30 @ 18:34:06
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: maria

re sanna:

haha. I see.



re Victoria:

Jappsi, det har jag :)

Läget är bara bra. Hoppas att du också mår bra.

2008-06-30 @ 21:18:54
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: