Shopping!

Jag & Kasper tog en liten promenad till Gina Tricot på Götgatsbacken idag efter lunchen :) Blev lite shopping för gamla presentkort som jag har haft liggandes hemma.

Skjortor är det bästa just nu när man ammar. Dom går ju ltt att knäppa upp & så kan man ha ett amningslinne under. Skorna kostade 100 kronor och funkar nu när fötterna inte riktigt gått tillbaka till sina normala storlekar och jag tröttnat rejält på mina joggingskor :)


Rea tights. Skulle egentligen inte köpa några byxor eftersom jag har några kilon kvar och förhoppningsvis snart kommer i mina gamla, men dessa var på rea, så jag kunde inte låta bli ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt att Du hittade fina kläder för Dina presentkort. Kram.

2010-08-31 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: