Nu ni!

Nu börjar denna vecka som jag såg så mycket fram emot i fredags.. Veckan med diet som fokus. Det kommer att gå bra, det vet jag - men jobbigt kommer det att bli. Kan ju säga att jag inte ser lika mycket fram emot det nu när frukosten bestod av endast keso. Men men, vill man vara fin.....

Idag ska vi ta oss ut till Therese & Nathalie (yeh! för nu är vi friska!!). Ska försöka promenera en liten bit på vägen så att jag har det gjort. minst 20 minuter per dag står det - och det är ju egentligen ingenting, jag brukar promenera mycket mer :)

Nu ska jag packa skötväskan och dricka upp morgonkaffet! Grattis alla marior på namnsdagen föresten ;) Och stort grattis till min favorit Tristan på 11årsdagen!!


Kommentarer
Postat av: Jennieh

spännande ;) vilken diet kör du? hojta till om de funkar då hänger jag på ;) kram!

2011-02-28 @ 19:02:51
URL: http://jenniehogberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: