Virriga jag.

Snart blir det film med Fredrik hemma hos mig. Skönt! Är helt slut efter idag. Mycket i huvudet och inget känns 100% säkert. Men hur det än blir så blir det bra ska ni se. Vad ska det bli för film då?.... Finns några kvar på datorn som man inte har sett, och några i bokhyllan. Men jag vet inte ens vad jag är sugen på att se. Först ska det inhandlas kaffe och lite "mat". Sen får jag (vi) återgå till valet av film. Kanske man ska hyra en. Äh, det ordnar sig. Precis som allt annat.

Jag har blivit riktigt virrig föresten. *haha* I Torsdags när jag skulle handla mina nya skor så betalade jag men glömde skorna, sen i Lördags på konsum glömmer jag att slå in koden till kortet och idag på väg hem lämnar jag fram en hundring till spärrvakten, får min biljett men glömmer att ta tillbaka växeln. Han ropade dock på mig. Tack du snälla spärrvakt. Virr virr.



Kommentarer
Postat av: Jempa

Skönt att höra att jag inte e ensam virrpanna, la glassen i Kylen igår =) HAHA! Vi måste ses snart! Hör av dig om hur det blir med bilen... puss o kram!

2006-06-27 @ 06:12:51
URL: http://jempaplutt.spaces.msn.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: