regn, regn, regn och åter regn.

Ville verkligen inte gå upp i morse. Hörde hur det smattrade mot fönstret. Kom upp till slut men hittade inget paraply, så jag var helt genom blöt när jag kom fram till kontoret och upptäckte att alla (tre stycken) mina paraplyer låg här. Typiskt. Nu ska det jobbas.
 - Hillary Duff - Why not?

Hoppas på fint väder i morgon iallafall. För då är det dags för BTS årliga sommarfest. Kommer bli grymt.

Update (21:09): Jag har fått tag i numret!! Wohoooo. Nu är jag glad, trotts det dåliga vädret. Men frågan är bara om jag kommer våga ringa. Tror inte det. Inte på dagtid iallafall (ni fattar vad jag menar). Ska jobba lite nu, var tvungen att ta mig hem vid halv åtta föra att få i mig lite mat. Men nu är jag på g igen. "Att våga eller inte våga - det är frågan...."

Föresten så ska det vara uppehåll i morgon sägs det. Sommarfesten räddad. Maybe!

Update (23:06): 
Slut jobbat för idag. Nu ska jag sova. Blir tidigt till jobbet imorgon så allt blir klart tills festen börjar. Jag är så laddad!! BTS festerna kan lixom aldrig bli tråkiga. I love my job!! 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller tummarna för fint väder jag! Ha så kul.

2007-06-27 @ 23:10:52
Postat av: Eveline

Hoho!!!!!
jag ska in till stan och svina ikväll.... ;)
Du kan väl höra av dig ikväl då om du vill =) Puss å Kram och en sak till RINGGGGGGGGGGG

2007-06-28 @ 08:12:36
URL: http://evey.blogg.se
Postat av: maria

re sanna:
Haha, tack!
re Eveline:
I will. Vad ska du hitta på då som är så svinigt? ;) haha. PUSS

2007-06-28 @ 08:31:28
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: