Update: Vinden har vänt!

Förra söndagen (17/1) åkte K's mamma in akut till sjukhuset för att hennes aorta hade spruckit samt ena hjärtklaffen inte funkade som den ska. Hon skickades vidare till Karlskrona för akutoperation.

Veckan efter (förra veckan) var kritisk. Hon låg i respirator, hade hög feber och andades inte själv.. Nu (igårkväll) tog dom bort respiratorn helt och ersatte mer syrgas. Hon satt upp korta stunder och ville titta på TV.

Det har alltså varit lite panikartat förra veckan, men nu lugnar det ner sig :)

Det andra orosmomentet är fixat!
Jag har nog världens bästa jobb/kollegor. Ni får nog reda på vad det gäller i helgen.. eller kanske redan ikväll. Har inte bestämt mig än.. Vet inte riktigt vad jag kommer få för reaktioner från vissa av er. Men det återstår att se.

Nu ska jag jobba vidare!



Kommentarer
Postat av: Eveline

Tell me honey!!! NU NU NU!!!

2010-01-27 @ 14:38:43
Postat av: Momo u.

Jag är so glad,min kära flicka att Du nu kanlägga ifrån Dig Dina stora bekymmer.Jätte kram Mormor

2010-01-27 @ 14:47:41
Postat av: Johanna

Skönt att höra Maria!

Måste ha varit jätte jobbigt för er!!



Kramar

2010-01-27 @ 19:14:45
URL: http://minusaresa.blogg.sem
Postat av: Johanna

Oj,min bloggadress står visst fel :S

2010-01-27 @ 19:17:10
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: