Min älskade lägenhet..

.. som snart inte är min längre!

Så här skriver mäklaren:

"Minitvå med allt du kan önska dig! Genomgående nymålade väggar och tak. Topprenoverat och fräscht arbetskök från 2009. Vardagsrum med vackert fiskbensmönstrat parkettgolv och burspråk. Sovrum med plats för dubbelsängen. Oerhört ljus lgh med 30-tals charm. Stambytt. Gemensam takterrass och fin gård."















Jag kommer sakna den något enormt! Har ju bara bott här i ett år.. Kommer ha bott här exakt ett år med färdigt kök/sovrum när vi flyttar.. Känns lite vemodigt.. Men det är ett måste nu när vi blir en liten familj.. Och jag är supernöjd med den nya lägenheten. År 2009/2010 har varit minst sagt händelserika så här långt.. Och mer kommer det ju bli :) I Juli/Augusti.. Familj.. Låter lite läskigt - men grymt spännande!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint köket blev när det blev klart :)



Har du/ni inga bilder på eran nya lägenhet?

Kram

2010-05-06 @ 12:24:54
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: