Virrpanna!

Det är jag det.. Hällde precis ut allt nybryggt kaffe.. Tänkte lixom sätta på nytt ;) Haha! Dessutom fanns det redan kaffe som var hyfsat nytt kvar i termosen.. Hur tusan tänkte jag då?! Blir nästan lite rädd för mig själv. Måste vara allt snor! - Skyller på det iallafall :)

Kasper mår mycket bättre idag. Han har t.o.m. ätit en hel del. Druckit också för den delen - Min duktiga kille!

Vi som tänkte gå ut på en kortis promenad idag, men när jag tittar ut så känns det inte särskillt lockande. Typiskt!
Nu ska vi mysa lite i soffan med en bok istället. Hoppas ni alla har en trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: gmu

Så bra att Kasper mår bättre i dag.Du skall se, Maria att Du också blir bättre snart.Stor kram Gmu

2011-02-22 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: